Autor Tópico: O que outras celebridades/personalidades dizem da Taylor  (Lida 6646 vezes)

Rui

Re: O que outras celebridades/personalidades dizem da Taylor
« Responder #240 em: Junho 09, 2018, 19:53 »

Acho que já foi falado que nos bastidores para aliviarem as cenas passavam Taylor swift  :lol:

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

swiftie137

« Responder #241 em: Junho 14, 2018, 15:10 »
Wiz Khalifa sobre o show da Taylor que ele foi ver com o filho:

https://twitter.com/updateswiftbr/status/1007237221475381248

NMiguelCosta

« Responder #242 em: Junho 22, 2018, 15:54 »
How has the Reputation tour been going?
The tour has been really good! It is definitely the longest tour I've been on. It's crazy playing stadiums. I feel really good! It's me, Camila and Taylor…they're so nice. My dream is to rent a studio and do a bit of writing. Me and Camila have talked about that, and we've got time. We'll make it happen.

Did you know Taylor and Camila really well before the tour began?
Me and Taylor, we've casually known each other for a while, but then she asked me to come out for her 1989 tour in Toronto to perform "Boom Clap." That's when I started to get to know her a little bit better and hang out a bit more. And Camila, we've written together a lot for her project and other people's projects. We went through a phase in the middle of last year where we worked together a lot [with the same producers]. I really love her and her energy and her whole vibe. She's so sweet and cool. It feels good because we all actually know each other.

Have you all gotten time to spend hanging out while on the road?
On the first day, yes. But since then it's been really busy. I've been flying back and forth from LA shooting numerous videos. Camila and I hang out under the stage every night on tour while we wait to go on for "Shake It Off," where we all perform together and do a dance routine that I really suck at. We have that time together, which is really funny and weird. But we're in a cave underneath the stage.

https://www.rollingstone.com/music/news/charli-xcx-reputation-tour-interview-w521769

Os seguintes utilizadores gostaram desta mensagem: swiftie137

swiftie137

Os seguintes utilizadores gostaram desta mensagem: PocasPedro

PocasPedro

"Life is this screwed chess battlefield. You find your Queen but you can not have her because you are just a weak slow moving Pawn"

swiftie137

« Responder #245 em: Julho 13, 2018, 15:39 »
“O show dela está bem fora do normal. É um dos melhores... É a melhor produção de um show que eu já vi. E ela é ótima, ela é muito doce, sim, foi apenas uma boa experiência.”- Niall Horan [@1027KIISFM]

"Como você pode viver com você mesmo? Você arruinou a minha vida! Eu não estava pronto para a fotografia. Admito que foi estranho, mas nunca a agarrei." -David Mueller sobre o que diria para Taylor se tivesse a oportunidade de conversar com ela.

"Agora tenho medo de falar com mulheres. Eu sinto que estou em uma prisão. Eu não sou mais eu mesmo. Eu nem chego perto de mulheres." -Mueller

David Mueller finalizou a entrevista dizendo que é apenas um cara normal que continua sua carreira na rádio e que não deseja nada de ruim para Taylor.

PocasPedro

« Responder #246 em: Julho 27, 2018, 11:00 »
https://lifestyle.sapo.pt/fama/noticias-fama/artigos/camila-cabello-fala-de-relacao-especial-com-taylor-swift

Até nos media portugueses já aparecem notícias sobre Taymila ... porca da Taylor, viu o noivado da Klossy e arranjou logo outra  :sh: :sh:

"Life is this screwed chess battlefield. You find your Queen but you can not have her because you are just a weak slow moving Pawn"

swiftie137

Vera ♛

« Responder #248 em: Setembro 02, 2018, 23:52 »

“It’s a weird one. It is true. Taylor really liked ‘Slow Disco’ and said to me and Jack Antonoff, who worked on the album, ‘Please do a pop version.’ And we went, ‘That’s actually a great idea. This song could really harken back to late ’80s Madonna.’ It was that meatpacking district, gay disco vibe. So that was where we took it.”

St. Vincent sobre lançarem “Fast Slow Disco” após a Taylor sugerir uma versão mais mexida poder fazer mais sucesso. :)

PocasPedro

« Responder #249 em: Setembro 24, 2018, 21:53 »

Nem sabia que a Nina se dava com a Taylor  <3 <3

Vera ♛

« Responder #250 em: Setembro 24, 2018, 22:06 »
PRRRRRR, toda a gente se dá com a Tay. É boa visibilidade para eles. Mas é estranho não é?

PocasPedro

« Responder #251 em: Setembro 24, 2018, 22:11 »
Não me parece que a Nina precise de ganhar visibilidade à custa de outros

Vera ♛

« Responder #252 em: Setembro 24, 2018, 22:14 »
Ela desde os TVD que não anda com projetos populares. Eu sei que muitos aparecem em concertos por PR, mas é como tudo, muitas vezes vão celebs aos concertos da Taylor, podem querer conhecer a Tay e os managers fazem por isso. Não sei se é o caso da Nina ou se é mesmo amiga dela. :)

NMiguelCosta

« Responder #253 em: Outubro 10, 2018, 20:09 »

:hh:

PocasPedro

« Responder #254 em: Outubro 11, 2018, 16:22 »
We checked in with Karlie Kloss for Vogue’s latest episode of 73 Questions to find out what she’s been up to lately. Her answer: “World domination.” (Joke.) What this supermodel has really been up to is coding. Or more specifically, running Kode with Klossy, a camp for girls interested in tech. Karlie introduces us to a few of her young scholars busy on their laptops solving the problems of tomorrow, all while settling a few questions. She and Taylor Swift are definitely cool.

https://www.yahoo.com/lifestyle/karlie-kloss-her-love-coding-120000304.html

https://player.cnevids.com/iframe/video/5bb50c9f8c1abc27e5000011?muted=1

Ela fala sobre a relação dela com a Taylor aos 0:45  <3