Sara Bareilles
  • 0 voto(s) - 0 Média

Sara Bareilles
31
Brave, é muito bonita. Heart Heart Heart

[Imagem: giphy-1.gif]

Responder

32
No, no and no ... a Love Song e a Brave, que são as músicas mais conhecidas dela, são facilmente das piores que ela tem

[Imagem: Smile.gif]
"Life is this screwed chess battlefield. You find your Queen but you can not have her because you are just a weak slow moving Pawn"
[Imagem: paNisxb.gif][Imagem: wWyumnL.gif]
[Imagem: LtIW3O0.jpg]
Three Reasons Why I Love Lynsdy
1 - She is Beautiful 2 - She makes me smile like no one else before 3 - She never disappoints me

Responder

33
https://www.youtube.com/watch?v=QUQsqBqxoR4
quando lembraste que estas pessoas que participaram do clip realmente dançaram à frente de estranhos e sem música  ^Smile^ ^Smile^ ^Smile^

[Imagem: original.gif]
[spoiler=Spoiler]
[Imagem: CxfNn8J.png]

TSPA 2015
[Imagem: nYI2Luw.gif]

TSPA 2013

TSPA 2012

[Imagem: viciado_rui.png]
TSPA 2011
[Imagem: ruiu10.jpg]
Amigo Oculto 2011 (Festa Natal)-Obrigado Soraia

Amigo Oculto 2012 - Obrigado Kate
[Imagem: 345zzww.png]
Amigo Oculto 2013 - Obrigado Vera
[Imagem: 3sd5z_Ba.png]
[/spoiler]

Responder

34
Lembram-se da confusão que ouve com esta música e a Roar da Cátia?  Confusedleeper:

[Imagem: tumblr_pg9xvlEzxD1qbxcxno1_540.gif]
I don't want to live another day without you. So Jemma Simmons, will you marry me?
[Imagem: tumblr_oqygetCnn81uf7ktao4_r1_1280.gif]
[Imagem: eHyipi.gif]
TA TURBINADA
[Imagem: rVpr8Wq.gif]
Obrigada <3
[Imagem: ZtIQrhY.png]
[Imagem: dQyRxVd.jpg]

Responder

35
Não dei por nada porque nem gosto nem de uma música nem de outra  Confusedh: Confusedh:

"Life is this screwed chess battlefield. You find your Queen but you can not have her because you are just a weak slow moving Pawn"
1 - She is Beautiful 2 - She makes me smile like no one else before 3 - She never disappoints me

Responder

36
(06-02-2018, 10:15 PM)Kate link Escreveu: Lembram-se da confusão que ouve com esta música e a Roar da Cátia?  Confusedleeper:
foi graças a isso que fez esta subir nos charts, senão tinha ficado pelo esquecimento da maioria  :headpat:

[Imagem: original.gif]
[spoiler=Spoiler]
[Imagem: CxfNn8J.png]

TSPA 2015
[Imagem: nYI2Luw.gif]

TSPA 2013

TSPA 2012

[Imagem: viciado_rui.png]
TSPA 2011
[Imagem: ruiu10.jpg]
Amigo Oculto 2011 (Festa Natal)-Obrigado Soraia

Amigo Oculto 2012 - Obrigado Kate
[Imagem: 345zzww.png]
Amigo Oculto 2013 - Obrigado Vera
[Imagem: 3sd5z_Ba.png]
[/spoiler]

Responder

37
Citar:Sara Bareilles is taking her act to Apple.

The Grammy- and Tony-nominated singer-songwriter is teaming with J.J. Abrams for a half-hour dramedy called Little Voice, which has landed at the tech giant with a 10-episode, straight-to-series order.

Described as a love letter to the diverse musicality of New York, Little Voice — which takes its title from Bareilles' first album — explores the universal journey of finding your authentic voice in your early 20s.

Bareilles (Broadway's Waitress) will provide original music for the series, which will explore the search to find one's true voice — and then the courage to use it. It's unclear if Bareilles will have an onscreen role as that decision has not yet been determined.

https://www.hollywoodreporter.com/live-f...up-1117501

Era melhor se ela aparecesse mas só o facto de ir fazer música nova já é bom  :excited: :excited:

Responder

38
Citar:New York - On June 14, Grammy-winning singer-songwriter Jason Mraz appeared at the Songwriters Hall of Fame ceremony in New York, where he honored singer Sara Bareilles.

Sara Bareilles was this year's recipient of the coveted Hal David Starlight Award, an award that Mraz had won in the past. This award is bestowed upon young songwriters that are making a significant impact in the music business with their original songs.

On being a part of this year's Songwriters Hall of Fame ceremony, Mraz said, "I am honored. I got to come into this about 10 years ago when I won the Hal David Starlight Award, and now I am back to present it to Sara Bareilles. This is an award that is given to a young writer who is making an outstanding contribution to the world with their original work, and Sara has been doing that for a long time, and I am glad she is being recognized."

A two-time Grammy winner, Mraz complimented Bareilles for every song that she sings being an event; moreover, he praised her soul as a songwriter. When Bareilles received her award, she performed her song "She Used To Be Mine," which was a part of What's Inside: Songs from Waitress from the musical Waitress.

http://www.digitaljournal.com/entertainm...cle/524737

Não sei como é que isto só aconteceu em 2018, se há pessoa que merece todos os awards e mais alguns a ver com songwriting é a Sara  <3  ^Smile^ ^Smile^

Responder

39
https://www.youtube.com/watch?v=OUe3oVlxLSA

Estava à procura de outra música no Youtube e apareceu-me isto e eu deixa-me cá ver que nunca vi ... é tão parvo mas tão fofinho  <3

Responder

40
(06-18-2018, 10:17 PM)PocasPedro link Escreveu: https://www.youtube.com/watch?v=OUe3oVlxLSA

Estava à procura de outra música no Youtube e apareceu-me isto e eu deixa-me cá ver que nunca vi ... é tão parvo mas tão fofinho  <3
Gostei bastante da musica  <3 <3 <3

[Imagem: giphy-1.gif]

Responder

Saltar Fórum:

Utilizadores a ver este tópico:
1 Visitante(s)

Theme © iAndrew 2017 Header by megan Forum software by © MyBB