Autor Tópico: Músicas sobre a Taylor  (Lida 2622 vezes)

Ineslovetaylorpt

• Fearless
  • **
Re: Músicas sobre a Taylor
« Responder #45 em: Agosto 03, 2012, 14:32 »
Aquela Camilla mete-me nojo -.-

"My parents taught me never to judge others based on whom they love, what color their skin is, or their religion. Why make life miserable for someone when you can use your energy for good? We don’t need to share the same opinions as others, but we need to be respectful. When you hear people making hateful comments, stand up to them. Point out what a waste it is to hate, and you could open their eyes"

Swiftie13

• Visitante
« Responder #46 em: Agosto 03, 2012, 14:43 »
A mim também.
Mas eu não intreperto a mu´sica da mesma maneira que a maioria de vocês o faz.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Flicka_

• Speak Now
« Responder #47 em: Agosto 03, 2012, 19:55 »
Essa música do "Hey Stephen" (é como eu lhe chamo ) é engraçada, mas a verdade é que parece um pouco um golpe publicitário...Isto já tinha sido "postado" algures, mas se calhar foi apagado quando houve uma limpeza...

"We don't wait and let the future tell us where to go, we tell the future where to go"

Vera

« Responder #48 em: Janeiro 20, 2018, 23:20 »
Esta tem uma parte que podia ser sobre a Taylor por causa desta parte "If you're looking for someone to write your breakup songs about / Baby I'm perfect."

E esta do Harry também...

Esta do John Mayer... que ele escreveu depois da Taylor ter escrita a "Dear John"

"Cut the cord and pull some strings / Make yourself some angel wings / And if those angel wings don’t fly / Someone’s going to paint you another sky"
"'Cause you’re like twenty-two girls in one / And none of them know what they’re running from"

Esta... nem sei como ainda não está aqui no tópico...

Esta foi escrita com a Taylor em mente

PocasPedro

« Responder #49 em: Janeiro 20, 2018, 23:23 »
Paper Doll é  ^:)^ ^:)^

"Life is this screwed chess battlefield. You find your Queen but you can not have her because you are just a weak slow moving Pawn"

swiftie137

« Responder #50 em: Janeiro 20, 2018, 23:38 »
A melodia da Perfect também faz lembrar style :thinking: :thinking: :thinking: